xxxxx
wyszukaj produkt:
login
hasło

Obecnie poszukujemy kandydatów na następujace stanowiska:

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres: info@flosta.pl w temacie wiadomości wpisując PRACA
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
MANAGER SPRZEDAŻY REGIONALNEJ
(teren byłego woj. tarnobrzeskiego)

Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie;
- Gotowość do pracy mobilnej i prawo jazdy kategorii B;
- Znajomość obsługi komputera;
- Profesjonalizm;
- Inicjatywa / przedsiębiorczość;
- Wysokie umiejętności komunikacyjne.
Oferowane warunki pracy
- Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko i zadaniowy czas pracy (praca w terenie);
- Możliwość uzyskania wysokich wynagrodzeń;
- Narzędzia umożliwiające realizację nakładanych zadań (samochód osobowy, telefon, komputer).
Obowiązki
- Odpowiedzialność za jakość i wielkość sprzedaży;
- Przygotowywanie ofert dla klientów;
- Racjonalne wykorzystanie powierzonych zasobów oraz optymalna logistyka działań własnych.



MANAGER DO SPRAW KLIENTÓW KLUCZOWYCH
(praca na obszarze województw: podkarpackie, lubelskie, świętokrzyskie, mazowieckie, łódzkie, małopolskie i śląskie.

Wymagania:
- Wykształcenie wyższe;
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne;
- Odporność na stres i konsekwencja w działaniu;
- Nienaganna prezentacja oraz kultura osobista;
- Profesjonalizm / Inicjatywa / Przedsiębiorczość;
- Wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu;
- Gotowość do pracy mobilnej i prawo jazdy kategorii B;
- Znajomość obsługi komputera;
- Mile widziane doświadczenie zawodowe poparte sukcesami na podobnym stanowisku oraz doświadczenie w prowadzeniu zaawansowanych rozmów handlowych z decydentami firmy.
Warunki pracy
- Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko;
- Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy;
- Zadaniowy czas pracy (praca w terenie);
- Narzędzia umożliwiające realizację nakładanych zadań (samochód osobowy, telefon, komputer).
Obowiązki
- Bezpośrednia obsługa kluczowych klientów i budowanie długofalowych relacji biznesowych;
- Reprezentowanie firmy w sprawach handlowych;
- Odpowiedzialność za jakość i wolumen sprzedaży;
- Przygotowanie ofert i prezentacji produktu;
- Racjonalne wykorzystanie powierzonych zasobów oraz optymalna logistyka działań własnych;
- Współudział w tworzeniu polityki handlowej firmy poprzez inicjowanie szczegółowych działań handlowo-promocyjnych zaprojektowanych indywidualnie w stosunku do poszczególnych klientów kluczowych;
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących branży, klientów i działań konkurencji.